miljonair

WIJ STIMULEREN JOUW MEDEWERKERS OP UNIEKE WIJZE TOT BIJVERKOOP EN VERHOGEN DAARMEE HET BONBEDRAG!

The Million Dollar Man en de Gouden Klant

The Million D$llar Man is een man met klasse en een man met geld… véél geld. Hij houdt er van om met geld te smijten maar laat zich wel graag goed adviseren voordat hij tot koop overgaat. Geld speelt daarbij nauwelijks een rol. De verkoper bepaalt hierbij de limiet. Dit betekent dat de Million D$llar Man pas stopt met kopen als de verkoper stopt met verkopen.

Doel van the Million Dollar Man en de Gouden Klant is:

  • Hogere effectiviteitsratio’s op het gebied van conversie en gemiddeld bonbedrag.
  • Wezenlijke aanpassing van verkoopeffectief gedrag van medewerkers.
  • Medewerkers continu prikkelen en motiveren (met name op het gebied van lef en initiatief)
  • Medewerkers bewust maken van het feit dat bijverkoop niet ‘eng’ is.

The Million D$llar Man kan gebruikt worden als een motivatieprogramma voor medewerkers, met een incentive voor het hoogste bonbedrag. Maar the Million D$llar Man is ook uitermate geschikt als competitiespel, waarbij verschillende filialen tegen elkaar kunnen strijden voor het hoogste bonbedrag.

Om the Million D$llar Man tot een succes te maken, wordt gebruik gemaakt van verschillende media. Dit zijn onder andere; een kick-off film, een website, foto’s, sms, mail en verhalen van the Million D$llar Man.

The Million D$llar Man heeft de media gehaald. Maak kennis met the Million Dollar Man, die tijdens één van zijn onderzoeken op de voet is gevolgd door Editie NL.

© Copyright - Retail Reality 2016