winkelcentrum-witv2

Wij geven inzicht tussen jouw wenselijke en werkelijke winkel beleid.

Mystery shoppen

Toen Retail Reality in 1996 startte waren er slechts twee partijen die iets deden dat met mystery shoppen. Intussen zijn deze bedrijven opgeheven en kan Retail Reality zeggen dat ze de meest ervaren mystery shoppers van Nederland heeft.

Het doel van mystery shopping is organisaties inzicht en tools geven om op een hoger kwaliteitsniveau te functioneren. Dat dit hogere kwaliteitsniveau moet zorgen voor meer omzet en resultaat is evident. Om het bovenstaande te kunnen realiseren heeft Retail Reality zich vanaf de start gericht op de eigen kwaliteit van dienstverlening.

De basis voor kwaliteit ligt echter bij onze ogen en oren in het veld: de mysteryshoppers. Diverse tools zorgen continu voor kwaliteitsbewustzijn van mystery shoppers uitgevoerd door Mysteryshoppen.nl. Mysteryshoppen.nl is gespecialiseerd in het uitvoeren en administratief verwerken van mysteryshop onderzoeken.

Mystery shopping zal in de komende jaren een steeds meer geaccepteerde en gebruikte tool binnen retail worden, want kwaliteit is meer dan prijs alleen. De beleving van klanten is bepalend voor hun (herhalings) aankoop. Retail Reality helpt daar graag bij.

Niet voor niets is ons mission statement: De koopbeleving van consumenten veraangenamen.

Deze missie willen we samen met onze klanten realiseren, door met behulp van onze middelen (bijvoorbeeld de beleidstoetsing en de conversie-indicator) inzicht te geven in de sterke punten en (directe) verbeterkansen voor de organisaties aangevuld met deskundig advies . De koopbeleving van klanten te veraangenamen, zal leiden tot een hogere klanttevredenheid en een verbetering van het commerciële resultaat.

Mystery shopping klanttevredenheid

© Copyright - Retail Reality 2016