QR-SCANNENV2

1. SCAN & VUL IN

2. BEKIJK EN EXPORTEER RESULTATEN

3. BESTUDEER

Krijg inzicht in wat jouw klant wilt!

QR Polling – klanttevredenheid meten

Vrijwel iedere organisatie stelt tegenwoordig ‘de klant centraal’. Dat is een goede zaak, maar ook noodzaak: Klanten worden steeds kritischer! Klanttevredenheid is het belangrijkste.

Veel organisaties laten op de één of andere manier KlantTevredenheidsOnderzoeken uitvoeren om de klanttevredenheid te meten.

KTO’s geven inzicht in zaken waar klanten tevreden en vooral ontevreden over zijn, zodat deze punten gericht kunnen worden aangepakt om de klanttevredenheid te verbeteren.

Natuurlijk: tevreden klanten zijn mooi, maar loyale klanten leveren nog meer op dan tevreden klanten.

Om serieus aan de slag te gaan met het verbeteren van de klanttevredenheid, moet eerst helder worden wát u wilt weten van uw klant.

En daarna rijst de vraag: Hoe komen we daarachter?

Customer QR Polling is een tool waarmee je heel gericht en op een specifiek moment in het proces aan elke klant enkele kernvragen kunt stellen.

Met de verkregen informatie op lokatie-, tijd-, product- en doelgroepniveau kunnen zowel de customer journey, de klanttevredenheid, de klantenloyaliteit als de NPS score worden geoptimaliseerd.

Proces aanpassingen kunnen per direct weer in de continue nieuwe metingen worden geëvalueerd. Deze manier van meten is mogelijk voor elke retailer omdat campagnes op locatieniveau met behulp van Customer QR Polling in een oogwenk kunnen worden aangemaakt, waarbij elk stukje print met een logo erop kan dienen als startpunt van de Customer QR Poll. Bijvoorbeeld een sticker bij de kassa, een reclameposter, een folder, een product, een display of uw kassabon.

De klant hoeft niet thuis een website op te zoeken. De klant gebruikt zijn smartphone als scanner en krijgt binnen een paar seconden de vragen die u wilt stellen op zijn scherm. U ontvangt de verzamelde informatie op het moment en de plaats die u wilt: per klant, per locatie, per product, per uur, getotaliseerd; realtime of eens per periode; rechtstreeks of gefilterd en geanalyseerd door Retail Reality.

Try me

QR+3-v2

© Copyright - Retail Reality 2016