Home-Funshopper-prezi

FUNSHOPPER, HET MEEST GEAVANCEERDE LOYALITEITS PROGRAMMA TER WERELD, ZORGT VOOR MEER WINKELBEZOEKEN.

MEER OMZET, MEER WINKELBEZOEKEN MET DE MEEST GEAVANCEERDE DIGITALE KLANTENKAART.

Funshopper is de digitale klantenkaart. Samenwerken is de toekomst en Funshopper is het nieuwe mobiele retail spaarsysteem. Funshopper is geldig in iedere winkel, iedere stad en in ieder land. Funshopper is uniek doordat fysiek winkelen wordt beloond met echt geld.

SWIPE

Een digitale klantenkaart die inzicht geeft in wat jouw klant wil. Welke aanbieding is interessant en welke niet?. Met onze swipe technologie krijg je direct inzicht in de interessegebieden van jouw klant.

LIKE

Met Funshopper als digitale klantenkaart ontvang je likes voor jouw winkel. Hiermee kom je in de favorietenlijst van jouw doelgroep.

SCAN

Funshopper is de enige digitale klantenkaart waarbij jouw klanten met echte euro’s worden beloond bij een winkelbezoek, het opvragen van productinformatie en het invullen van een enquête.

COUPONS

Zoek je een systeem dat direct kortingscoupons aan jouw klanten aanbiedt?. Funshopper maakt het mogelijk jouw klant te verrassen met unieke aanbiedingen of service.

DEEL

Nog nooit werden jouw aanbiedingen zo makkelijk gedeeld of aanbevolen aan vrienden van vrienden. Delen van jouw coupon zorgt voor een groter bereik. Met geen enkele klantenkaart is dit zo makkelijk.

WAAROM FUNSHOPPER?

Funshopper speelt in op de vraag van de retailer. Hoe bereik ik mijn klanten en hoe verhoog ik de winkelbezoeken en de omzet?

  • 80% van de Nederlanders is in het bezit van een smartphone

    Met Funshopper bereik jij jouw doelgroep op de smartphone.

  • 67% van de Nederlanders gebruikt de mobiel voor aanbiedingen en promoties.

    Zet al jouw acties en aanbiedingen in Funshopper.

  • 41% van de Nederlanders geeft aan gepersonaliseerde aanbiedingen te willen ontvangen om deze in te wisselen in fysieke winkels

    Funshopper gebruikers geven aan welke aanbiedingen zij interessant vinden.

  • 13 miljard coupons per jaar waarvan 3,4 miljard digitaal

    Coupons in Funshopper werken direct op jouw kassa systeem.

  • Maar liefst tussen de 5 en 17 procent van de digitale coupons wordt vaker ingeruild dan de geprinte exemplaren.

    Met Funshopper zijn al jouw aanbiedingen en coupons digitaal.

  • 76% vertrouwt op aanbevelingen uit netwerk

    Met Funshopper worden alle aanbiedingen gedeeld via sociale kanalen.

CPV Cost per visit

Alle retailers worden wel eens geconfronteerd met de termen oplage, cost per mille en cost per click. Je betaalt voor het aantal oplages, vertoningen (CPM) of aantal clicks (CPC). Al deze manieren van adverteren hebben maar één doel: een fysiek bezoek in jouw winkel. Waarom bestond er nog geen manier waarbij echte winkel bezoeken gegarandeerd werden en je alleen betaalt voor een winkelbezoek? Een webshop betaalt immers alleen voor de click en met Funshopper betaal je alleen voor een visit. Dit heet CPV, de nieuwe digitale conversie voor fysieke winkels. Funshopper brengt online en offline samen voor jouw winkel.

WIJ BIEDEN ONZE KLANTEN WEKELIJKS EEN MARKETING CONSULT AAN TER VERBETERING VAN WINKELOMZET, NAAMSBEKENDHEID EN AANTAL BEZOEKERS

Iedere klant van Funshopper kan wekelijks proactief contact verwachten. Er worden wekelijks voor jou nieuwe coupons aangemaakt en na akkoord gepubliceerd. Ook delen we graag onze kennis op het gebied van lokale Facebook marketing, succes verhalen van andere retailers en denken wij graag mee voor nieuwe leuke acties.

© Copyright - Retail Reality 2016