Op hoeveel manieren kun jij je product verkopen?

Op hoeveel manieren kun jij je product verkopen?

Lancering Funshopper: Op hoeveel manieren kun jij je product verkopen?

“Op hoeveel manieren kun je een koe verkopen?”, luidt de vraag van Hans van Goor, bedenker van nieuw shoppingplatform Funshopper, tijdens de lancering op 24 maart. Hij zag als kleine jongen hoe zijn vader vanuit de familieslagerij steeds nieuwe manieren wist te bedenken om aan het eind van de dag zoveel mogelijk van zijn vlees verkocht te hebben. Met deze missie als grondslag werd het Funshopper platform bedacht waarmee retailers nieuwe mogelijkheden krijgen om hun “koe” te verkopen en nieuwe klanten te bereiken.

20 jaar ervaring delen met retailers

Funshopper is gebouwd op basis van de ervaringen uit de afgelopen 20 jaar van tientallen grote retailers uit heel Nederland. We spelen in op de triggers die consumenten naar je winkel trekken, met als uniek aspect het belonen van klanten voor het bezoeken van de winkel. Na twee jaar ontwikkelen was op 24 maart het moment van de lancering. “Het was bikkelen tot op het laatste moment, ook ons team heeft gigantisch hard gewerkt om dit allemaal tot stand te brengen. Het is dan ook de mooiste beloning om te zien hoe trots wij hier nu als team rondlopen en de positieve reacties van onze klanten te horen”, vertelt commercieel directeur Arnold Terpstra tijdens de lancering.

Wat anderen zeiden tijdens de lancering

“Een innovatief platform, het biedt veel functionaliteit om klanten online te stimuleren je winkel te bezoeken. Nu is het de kunst voor Funshopper om veel gebruikers te trekken en vooral ook om hen te triggeren tot acties.”

“Ik zie ook mogelijkheden voor kleine communities, zo zou je de retailers van een dorp en hun klanten op Funshopper met elkaar kunnen verbinden om zo de lokale economie te stimuleren.” “Er ligt een mooie kans voor de eerste retailers die zich aansluiten, alle klanten op het platform zijn jouw klanten!”